Als webwinkelier wil je een zo goed mogelijke klantenservice aan de klant aanbieden. Immers; het succes van een webwinkel hangt af van de kwaliteit van de klantenservice. Vandaar dat het belangrijk is om op de website goede klantenservice pagina’s te hebben. Deze pagina’s leggen aan de klant uit wat ze kunnen doen wanneer ze bijvoorbeeld een bestelling verkeerd hebben ontvangen en deze willen retourneren. Mocht je het zelf nog lastig vinden om teksten te schrijven voor deze pagina’s dan kun je onze voorbeeldteksten gebruiken. Kopieer, plak, knip en bewerk de teksten gerust zodat deze volledig in lijn liggen met de filosofie van jouw webwinkel.

Verzending

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 12:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Wanneer dit het geval is dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorgen van TNT post. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Bedenktijd/retour

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. In dergelijke gevallen kunt u de bestelling altijd naar ons retourneren. Wij zullen wel controleren of hier niet meer mee is gedaan dan schriftelijk is voorgeschreven. Wettelijk gezien mag je het product namelijk uitproberen zoals je dat ook in een fysieke winkel mag doen. Wanneer er meer mee is gedaan dan dit dan zullen wij controleren of wij het product met waardevermindering retour kunnen accepteren of dat deze op kosten van uzelf weer naar u toegestuurd moet worden.

Wanneer u een bestelling wilt retourneren dan heeft u 14 dagen om dit aan ons te laten weten. Dit kan via ons mailadres info@suitinc.nl  maar mag ook via telefoon 020-4422491. Na het aanmelden heeft u vervolgens nogmaals 14 dagen om de bestelling daadwerkelijk naar ons retour te sturen. Wij doen ons uiterste best om het volledige orderbedrag inclusief de verzendkosten vervolgens zo spoedig mogelijk terug te betalen. Dit zal in ieder geval binnen de wettelijke termijn van 14 dagen gebeuren. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Retouren waar accessoires ontbreken of waar de verpakking niet bij zit kunnen wij helaas niet accepteren. Het is dan ook van belang dat u bij het retourneren controleert of u het volledig terugstuurt.

Klantenservice

Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben over het een of ander dan kunt u ons bereiken middels de volgende gegevens:

suitinc.nl
Tel: 020-4422491
Mail: info@suitinc.nl
De handelsnaam van ons bedrijf is: Balco B.V
Onze domeinnaam is www.suitinc.nl
Ons adres:
Vrijheidslaan 98, 1078 PS , Amsterdam
KVK: 34181023
BTW:8111.66.326

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constantering van het gebrek melding bij ons hierover te maken.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [e-mailadres van de webwinkel]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Product ruilen?

Wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@suitinc.nl. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.”
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

Betaalmethodes

Je kunt jouw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:
– Ideal
– Overboeking
– Etc.